Jak Dotykać Kobietę? Mit O Eskalacji Dotyku – Dotykać Czy Nie? Ostateczna Odpowiedź

by Paweł Grzywocz on 26 November 2012

jak dotykać kobietęKiedy i jak dotykać kobietę? Czy aby nie zostać przyjacielem kobiety musisz ją dotykać od początku znajomości? Czy może wyjdziesz wtedy na napalonego desperata, który od razu ujawnia swoje intencje, więc zostaje momentalnie olany?

Taki mętlik siał kiedyś spustoszenie w moim życiu. Wiem, że dzisiaj być może również to przeżywasz, dlatego postanowiłem dokładnie odpowiedzieć na pytanie o początkowy dotyk w relacji z kobietą.

Jak Dotykać Kobietę, Aby Nie Wyjść Na Napalonego Desperata?

*** PYTANIE CZYTELNIKA ***

Witaj. Czytałem na temat uwodzenia wiadomości od różnych ludzi działających w tym temacie. Obecnie spowodowało to u mnie mętlik, gdyż mam sprzeczne informacje. Inni twierdzą, że trzeba wywołać napięcie seksualne u kobiety, eskalować dotykiem, ty z kolei twierdzisz, że trzeba być chłodnym facetem, niech to kobieta inicjuje wszelki kontakt. Co robić?

>>> MOJA ODPOWIEDŹ:

Witaj, pozostaje Ci sprawdzić to samemu. Ja sprawdziłem.

Dotykałem każdą kobietę od razu:

  • po ramieniu
  • przedramieniu
  • na chwilę obejmowałem
  • przybijałem piątkę
  • sklejałem żółwia itp.
  •  
    Przez to zostałem na uczelni uznany za babiarza i kobieciarza, który szuka sobie dziewczyny. Byłem spalony.

    Szybki dotyk często odstrasza dziewczynę:

    Po drugie większość dziewczyn nie odwzajemniała tego dotyku i widziała, że mnie chyba chodzi tylko o jedno.

    W dodatku byłem strasznie tani, że na powitanie każdą dziewczynę całowałem w policzek. Tanie na maksa. Byłem przez to zerowym wyzwaniem i tajemnicą oraz świetnie pasowałem do schematu napalonego faceta.

    Czy to była dobra droga to uniknięcia przyjaźni?

    Cóż, nie jest to jedyna droga. Nie trzeba robić z siebie napaleńca, aby nie zostawać kolegą. To nic nie daje, bo jak kobieta wyczuje, że jesteśmy tacy tkliwi i lubimy dotykać każdą kobietę, to zaczyna wątpić w to, czy zmienimy to zachowanie w stałym związku w stosunku do koleżanek oraz zastanawia się jak często zmieniamy kobiety.

    To jest tanie. To zachowanie okazało się daremne. Kobiety myślały, że chodzi mi tylko o jedno i byłem dla nich odpychający.

    Aby uniknąć przyjaźni (oprócz wyglądu, który zaakceptuje kobieta), wystarczy poczucie humoru, działające na kobiety (np. droczenie się, nabijanie się z nich, odwracanie ról), pewność siebie oraz pchanie relacji do przodu poprzez zabranie numeru telefonu, poprowadzenie kilku interesujących spotkań sam na sam i pocałunek w usta na końcu 3 lub 4 randki.

    Zainteresowana kobieta będzie nas co jakiś czas dotykać PIERWSZA.

     
    A jeśli nie, to znaczy, że przyszła na randkę z nudów.

    Nie widzę kompletnie potrzeby nadskakiwania jej i intensywnego okazywania zainteresowania poprzez mój dotyk, ponieważ sam fakt, że:

  • podszedłem
  • zapytałem numer
  • zadzwoniłem i zaprosiłem na spotkanie
  • przyjechałem
  • poprowadziłem spotkanie
  • odprowadziłem ją
  • zapłaciłem za randkę
  •  
    To wszystko oznacza, że jestem bardzo, bardzo zainteresowany. Po co miałbym to jeszcze bardziej okazywać poprzez dotyk, który jest jakby fizycznym komplementem? To zabójstwo dla tajemniczości i nieprzewidywalności. To kompletne oddawanie kontroli dziewczynie i odsłanianie swoich kart, co jest na maksa słabe.

    Kobiety pociąga tajemniczość i niedostępność.

     
    Gdy nie potrafią Cię rozgryźć, to zaczynają o Tobie więcej myśleć i gonić Cię, inicjować spotkania, więcej dotykają, pytają o przyszłość oraz pytają czy widujesz jakieś kobiety, ponieważ chcą, żebyśmy je przestali widywać. Gonią wtedy jak szalone, jeśli od początku były zainteresowane a nie chodziły na randki z nudów i braku ciekawszych zajęć.

    Wyzwanie i tajemniczość działają na dziewczyny jak MAGNES.

    Lepiej zaczekać, aż kobieta pierwsza dotknie Ciebie i to jasna oznaka zainteresowania.

    Zawsze byłem olewany przez kobiety, ponieważ w zbyt oczywisty sposób pokazywałem swoje intencje – byłem zbyt napalony.

  • Dotykanie dziewczyny osiąga dokładnie ten efekt i jest pokazywaniem na siłę, że nie zostaniesz jej przyjacielem (desperacja). A gdy kobieta odkryje, że Ty już postanowiłeś, że będziesz jej facetem, to zazwyczaj od razu ucieknie, ponieważ nie jesteś już żadną tajemnicą oraz przestraszy się zobowiązania i zdesperowanego, łatwego faceta.
  •  

  • Gdy dziewczyna ma Cię na wyciągnięcie ręki i zna Twoje intencje po kilku Twoich eskalacjach dotyku to jest koniec i nawet jeśli przyjdzie na kilka randek, żeby się Tobą jeszcze pobawić, to i tak już zna na wylot Twoje zainteresowanie i oleje tą relację, bo nie jest to dla niej żadne wyzwanie.
  •  
    Już tego potem nie naprawisz, ponieważ od początku zaprezentowałeś się w taki sposób. Do kogo możemy mieć wtedy pretensje? Do siebie, że daliśmy się nabrać na takie brednie.

    Mówię oczywiście o porządnych dziewczynach, które mają jakieś wymagania.

     
    Łatwa dziewczyna szukająca przygód ucieszy się z wszelkich eskalacji dotyku i jeśli się jej spodobałeś, to chętnie pójdzie z Tobą do domu tej samej nocy.

    Także eskalacja dotyku może bardzo dobrze działać na łatwe dziewczyny z klubu, jednak nie doświadczyłem skuteczności tych cudownych technik eskalowania w normalnych miejscach wobec dziewczyn, które mają większe ambicje niż dowartościowanie się facetem.

    Napięcie seksualne wytwarza się właśnie poprzez brak dotyku. Rozmawiasz w interesujący sposób, utrzymujesz kontakt wzrokowy, flirtujesz z dziewczyną i ten brak dotyku buduje napięcie.

    Dotyk ROZŁADOWUJE napięcie. Dotyk zabija tajemniczość i ujawnia intencje.

    To kobieta powinna pierwsza nie wytrzymać i przerwać to napięcie. Odsłonić jedną kartę swojego zainteresowania. Po co ja mam to robić, skoro całe życie byłem frajerem, który próbował nadskakiwać kobiecie, nachylałem się do niej podczas rozmowy, zadawałem bardzo dużo pytań i dawałem jej masę uwagi, do tego komplementy, a muśnięcie jej niby przypadkiem było szczytem moich marzeń.

    Teraz tak nie jest. Odchylam się od kobiet i to one nachylają się do mnie i próbują mi zaimponować. Próbują zwrócić moją uwagę i zadają mi co jakiś czas pytania osobiste, aby się czegoś więcej o mnie dowiedzieć. Ja tylko siadam lub stoję obok nich i obserwuję czy mnie w ogóle dotkną czy nie. Bo jeśli ani razu kobieta nas nie dotyka to znaczy, że w ogóle nie jest zainteresowana albo jest ultra-nieśmiała. Wtedy nie ma sensu się z nią dalej spotykać ani wymuszać na niej zainteresowanie poprzez nasz nachalny dotyk.

    Wielu “znawców” twierdzi, że dotyk to lekarstwo na wszystko i gdy tak zaczniemy dotykać naszą koleżankę, która widzi w nas tylko i wyłącznie kolegę, to po naszym kilkukrotnym dotyku ona nagle przejrzy na oczy i ujrzy w nas mężczyznę do związku. Na bank!

    Jedyne co się stanie, to po prostu przywrócenie nas do pionu i zaznaczenie, że nadal jesteśmy tylko przyjaciółmi i tak zostanie. Nie da się kobiety zmusić do odwzajemniania naszego zainteresowania poprzez dotyk ani inne cudowne techniki. Ona albo jest na “tak” albo na “nie” i trzeba umieć to odczytać i albo odpuścić albo zacząć chodzić z nią na randki.

    Cała sztuka polega na tym, aby kobieta przyszła do Ciebie!

  • zdobywała Cię
  • wyczekiwała
  • tęskniła za Tobą
  • chciała Cię usidlić
  • mieć na wyłączność
  • odkryć Twoje uczucie, ale najpierw wyjawić Ci, co ona czuje i czy Ty masz to samo.
  •  
    Kobiety kochają nowele, romanse i tą NIEPEWNOŚĆ, gdy do ostatniej kartki nie wiadomo, jak to się zakończy. Ta ciekawość doprowadza je do szaleństwa. Wiem, że to zupełnie odwrotnie niż u nas – facetów. My chcemy od razu mieć jasność. Jednak kobiety kręci niepewność i Ty też musisz pokochać ten stan, dopóki kobieta nie ujawni swoich uczuć w ciągu 12 randek (do 15 maksymalnie).

    Natomiast wszelkie uwodzicielskie sztuczki oparte na dominacji i oczywistym pokazywaniu swoich intencji kompletnie zabijają jakąkolwiek ciekawość. To działa na niedowartościowane dziewczyny, które lubią nie mieć nic do powiedzenia.

    “Curiosity is the same for relationship what sun for the flower to blossom”

    Czyli ciekawość jest dla relacji jak Słońce dla kwiatów, aby urosły.

    Porządna i inteligentna kobieta, gdy widzi kolejnego napaleńca, który ją dotyka, jakby byli starym przyjaciółmi nie czuje się z tym komfortowo i od razu węszy w tym jakiś podstęp i manipulację.

    Także ja polecam być wyzwaniem, odchylać się od kobiet, dopuszczać uścisk dłoni, jeśli ONA poda rękę pierwsza, a następnie obserwować, czy ona nas dotknie pierwsza.

    To doskonale ujawnia zainteresowanie dziewczyny lub jego brak i pozwala nam być wyzwaniem dla kobiety, a nie napalonym, przewidywalnym macho, który myśli, że może mieć każdą, gdy ją kilka razy dotknie.

  • Jeśli masz wątpliwości, to przez następny tydzień dotykaj od początku rozmowy każdą dziewczynę i oceń ilość oraz istotność ich oznak zainteresowania. Oceń czy one się przez to wycofują czy jeszcze bardziej otwierają.
  •  

  • Przez kolejny tydzień zrób tak, jak poradziłem. Nie dotykaj pierwszy. Oceń ilość oraz istotność oznak zainteresowania. Czy kobiety czują się komfortowo przy Tobie oraz czy pierwsze inicjują dotyk.
  •  

  • Oceń także jak Ty się czułeś w obu przypadkach. Kiedy czułeś się jakbyś prosił o oznaki zainteresowania, a kiedy czułeś, że masz kontrolę nad sytuację i to kobieta się zastanawia, czy w ogóle ma u Ciebie szanse…
  •  

    To jest dopiero moc, gdy kobiety zastanawiają się, czy w ogóle mają u Ciebie szanse.

    Pozdrawiam,
    Paweł Grzywocz
    “Każdego dnia zrób jedną małą rzecz, której się boisz”
    “Zawsze pomyśl, co zrobiłby przeciętny facet, a później tego nie rób”
    “Zawsze inwestuj w rozmowę”
    “Bez prawdziwego zainteresowania kobiety nic nie może się zacząć ani trwać”
    “Do rozwodu wystarczy jeden toksyczny charakter”

    Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek
    Jak utrzymać związek
    PewnoscSiebieW90Dni.pl
    77 Technik Flirtu
    Wolność od pornografii i masturbacji w 90 dni
    Najlepsze miejsce do poznawania kobiet
    100 Rozmów z Kobietami
    124 Riposty na pytania kobiet
    Jak-Zdobyc-Dziewczyne.pl/mapa-sukcesu

    Podziel się swoim doświadczeniem, jak dotykać kobietę, aby zwiększyć jej zainteresowanie.

    jak zdobyc dziewczyne w 12 randek


    Jeśli spodobał Ci się artykuł, to odbierz bezpłatny raport i zaawansowane porady mailowe:

    Twój email posłuży tylko i wyłącznie
    do komunikacji między nami.

    VN:F [1.9.20_1166]
    Oceń Proszę Wpis:
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    Jak Dotykać Kobietę? Mit O Eskalacji Dotyku - Dotykać Czy Nie? Ostateczna Odpowiedź, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

    Poszukiwano:

    • jak dotykać kobietę
    • yhs-002
    • eskalacja dotyku
    • dotykanie dziewczyny
    • https://jak-zdobyc-dziewczyne org/podrywanie-dziewczyn/jak-dotykac-kobiete-mit-o-eskalacji-dotyku-dotykac-czy-nie-ostateczna-odpowiedz/

    Podobne wpisy:

    Odpowiedz...

    { 11 comments… read them below or add one }

    Zizi November 27, 2012 at 02:27

    Zgadzam się na 200%!!! Do końca życia nie zapomnę jak ośmielony ?turbo-poradami? stosowałem eskalację dotyku na mojej ?przyjaciółce? z pracy(sick)!!! W końcu dziewczyna nie wytrzymała i wypaliła do mnie:? Ja pierdole!!! Człowieku, ty powinieneś się leczyć!!! Zabierz te łapy!!!? Wtedy byłem zdruzgotany. Dziś jestem jej za to wdzięczny.
    ŁAPY PRZY SOBIE PANOWIE. BEZ KITU?

    Reply

    Cham March 19, 2014 at 23:06

    jakie łapy przy sobie?!?Litości! Nikt nie mówi by dziewczynę nadmiernie dotykać i głaskać , wystarczy raz na jakąś dobrą okazje , to normalne że kobieta mówi takie rzeczy jak jest znudzona , dotyk ma być czymś przyjemnym a nie zwykłą rutyną!
    Panie Pawle.. w wielu kwestii nie zgodzę się z Tobą , to jak buziak w policzek nie jest niczym złym i wyraża szacunek do drugiej osoby a nie jakieś “napaleństwo” , to ja jak lubię klepnąć dziewczynę np. przy drugim spotkaniu to muszę być jakimś zdesperowanym natrętnym zboczuchem! co do shit testów.. nie zawsze jest że kobieta jest niezainteresowana … najczęściej sama nie wie czego chce .. można wymienić z nią jeszcze ze dwa zdania zanim się pójdzie w swoją stronę . co do zaczepek na ulicy.. gdy naprawdę mi kobieta się podoba ( jak ma te coś w sobie) to natychmiast podchodzę i zaczynam konwersacje i nie patrzę czy to jest ulica park , bank czy też może wesołe miasteczko … Muszę przyznać że nie czytałem tego do końca po 5-tym podrozdziale zakończyłem.. ale mam zupełnie odmienne zdanie widocznie wpadamy na inną mentalność kobiet . Ale fajnie że poprzez Twe starania pomagasz innym , ja też się staram . Pjona Paweł . ! :)

    Reply

    Poradiusz August 30, 2014 at 19:18

    Praw komplementy na temat jej biżuterii lub lakieru do paznokci. Ma nowy pierścionek, fryzurę lub kolor paznokci? Zauważ to w sposób wymowny (?Bardzo ładny pierścionek? lub ?Czy to nowy kolor paznokci??). Wyciągnij rękę dłonią do góry i spytaj, czy możesz się dokładniej przyglądnąć. Zwracaj uwagę na każdy nowy detal i pytaj o niego lub skomentuj w pozytywny sposób. Jeśli ma ładne kolczyki, pochwyć go lekko i powiedz jaki jest ładny. Ale zrób to jedynie jeśli już nawiązałeś wcześniej kontakt fizyczny ? okolice twarzy są bardzo intymne.

    Reply

    iskierka 25 October 21, 2014 at 17:44

    Wszystko ładnie, pieknie, ale jak panowie chcecie dotrzeć do nieśmialej, która nie ma doświadczenia z mężczyznami ??? Miałam okazje byc na spotkaniu z osobnikiem, który wydawał się normalny, spokojny i szczery. Moze ja niepotrzebnie go dotknęłam podczas rozmowy, droczyłam się, bo nie lubie sztywnej atmosfery i takim swoim zachowaniem staram się wyluzować i zdjąć z siebie balast stresu. Może dałam mu mylne znaki ? patrzył mi tak głęboko w oczy, wręcz draznilo mnie to, oniesmielało straszanie> mam to do siebie, że trudno jest mi nawiązac kontakt z atrakcyjnym facetem< bo z tymi nie w moim typie nie mam problemu. Wracając do spotkania, probował kilka razy pocałować, a ja oczywiscie NIE i NIE. I mam pytanie do panow _ Co w tym przypadku facet czuje, gdy kobieta nie odwzajemni pocałunku ?
    Przez to bardziej ze spotkania pamiętam jego zainteresowanie moją fizycznością, niżeli samą rozmowe. Dopowiedział kilka słów od siebie, ale nie obrażając mojej osoby, po prostu to była reakcja na moje NIE. W głebi serca podobało mi sie, że czuł taki pociąg do mnie, ze chcial dotyku, pocałunków :) Może to taki typ, który chce jakoś rozluźnić atmosfere, oswoic mnie, może on tak walczy z jakimś stresem, mimo ze dawał mi znaki, że jest pewny siebie i ma powodzenie? Panowie, dlaczego ten typ w taki sposób zareagował ? czy on naprawde chciał mnie poznać (zapewniałam go, ze jestem twarda jak orzech i nie daje sie omamić), czy jednak zależało mu tylko na jednym ? Czy taki typ odezwie sie do mnie po jakimś czasie…jeśli mu naprawde na mnie zalezalo? jeśli tak- do ilu dni m/w od spotkania ? Cyz nie odezwie się, bo uraziłam go moim zachowaniem? Być moze ten typ potrzebuje czasu na odwage, podjęcie decyzji, przemyślenie swojego zachowania…? Przykro mi, ze taki facet nie da mi drugiej szansy, bo naprawde mam problemy na pierwszym spotkaniu, ale dalsze poszłyby zdecydowanie lepiej. Czy taki typ faceta zasługuje na kobiete, która się szanuje od zawsze, nie rozpływa ise na widok faceta, który ją mega pociąga…? Jak w takiej sytuacji reaguje mężczyzna po takim nietypowym spotkaniu ? Czy da szanse kobiecie, któr odtrąciła jego zaloty? Dopowiem, że niestety, ale nie moge przestac o tym "wariacie" myślęć :/ pfff

    Reply

    Paweł Grzywocz October 21, 2014 at 19:33

    Takiemu chłopakowi zależy tylko na fizyczności. Sama napisałaś, że bardziej od Twojej osoby i rozmowy z Tobą interesowało go całowanie się na pierwszym spotkaniu. Po co się całować z obcym człowiekiem na pierwszym spotkaniu? To jest nieadekwatne zachowanie do etapu relacji. To Ty powinnaś go olać na zawsze, a nie on Ciebie. Powstrzymaj swoją fascynację nim, ponieważ najwyraźniej nie zależy mu na lepszym poznaniu Ciebie, tylko na fizycznych przeżyciach.

    Reply

    iskierka 25 October 21, 2014 at 22:16

    Boshee, skasowal mi się caly tekst. To jest pech !
    Kiedys do mnie pisal na pewnym portalu, ale widzac fotke od razu go skreslilam, bo doslownie jego spojrzenie mnie oniesmielilo, sobie pomyslalm, ze on na pewno jest tzw. Lover boy. Nawet nie wchodzilam na jego profil. 3 mce temu znalazl mnie na innym portalu. Ujelo mnie to, ze nie sypal komplementami, nie cukrowal. Rozmowa byla na poziomie. Co jak co, ale intuicja podpowiadala mi, ze to jest facet, ktory nie szuka milosci. Piszac z nim w jakis sposob podpuszczalam go, bo chcialam sprawdzic jak bedzie reagowal na moje pyt. Byla taka rozmowe, ze stwierdzil, ze on rozmawia z kilkoma kobietami, ale nie ma zamiaru się z nimi spotykac. Sobie w duzy mysle, czemu on marnuje czas na rozmowe, ktora niczego nie wniesie, bo nie chce się z nimi spotkac i ze nikogo nie szuka. Ze nie zaczyna nowego tematu, poki jeden nie jest roztrzygniety. Pisalismy, ale nie codziennie (ja pierwsza się nie odzywalam), po kilku dniach poprosil o nr. Podalam. Nie odbieralam jego tlf. Z czystej niesmialosci. Przez jakis czas nie rozmawialam z nim, ignorowalam, po czym napisal, ze widzi, iz go unikam. Wysmial mnie, ze nie potrafie odebrac tlf ani się spotkac przez 3mce. Napisalam mu, ze jestem trudna, ze z innymi na pewno ma latwo nawiazywac znajomosc, ze ma “z gorki”
    Tlumaczylam, ze tak wyszlo, ze nie rozmawiamy ze soba,Tak wyszlo, ze nie było go jakis czas online, więc mialam obiekcje co do napisania do niego. Wytlumaczylam to tym, ze moze kogos poznal, ma duzo pracy, albo to i to. Po czym napisal, ze nikogo nie szuka ;) ale skoro mam do znajomości takie podejście jak do tej pory, to jaki ona ma sens_chyba żaden.
    Nie wiem co znaczylo to oczko ;) po tym, ze nikogo nie szuka.
    Moze wiesz, co chcial przez to powiedziec ??
    Po czym mnie wysmial i dopowiedzial, ze mam okazje przeżyć coś wyjątkowego, ze zwiazek z nim jes wyjątkowy … ;) , a zachowuje się jak nastolatka. Czy sprawia mi to przyjemność i mam zdecydowac, w ktora strone chce pojsc.
    Doslownie wszedl mi na ambicje. Mialam odczucia ambiwalentne odnosnie pierwszej rozmowy tlf.otoz przeklinal ! Tak sobie w duchu mysle, pierwsza rozmowa z kobieta, ktora wpadla mu w oko, a takie slownictwo ma) Ja nie zwrocilan mu uwagi, zeby baczyl na jezyk. Rozmowa trwala ponad godz. Pozniej kolejna rozmowa, przechwalki, ze napisala do niego kobieta 55 letnia, ze ma niezle ekscesy z kobietami w pracy, podrywaja go. Tak sobie pomyslalam, czy to ten sam mezczyzna z fotki. Przez fon rozmowial ze mna na luzie, wygadany, mimo ze przeklinal nbie przekreslalam go). Pozniej było moje pierwsze spotkanie z nim. Co mnie zdziwilo, nie przeklnal ani razu. Nie przypominal faceta z rozmowy. Byl taki hmm spiety zarazem wyluzowany. Rece 3 mal w kieszeni. Ogolnie wydal się spokojny do czasu i feralnego etapu ‘calowanie’ .
    Dlaczego mezczyzna nie odpuscil już po kilku rozmowac ? Skoro, nie spotkalam się z nim po kilku rozmowach…?
    , po co pisal takie mile slowa nie dajace powodow, ze jest facetem ‘latwym’ dla ktorego liczy się tylko i wylacznie zblizenie ?

    Zawsze stronilam od typu macho, cwaniakow, lowelasow, atrakcyjnych, bo tacy moim okiem nie szukaja niczego poza seksem.
    Po co taki kretyn marnuje moj i swoj czas ? Kobiet nie brakuje, jeśli nie ja to inna…A myslalam, ze trafilam na tego normalnego :(

    Reply

    iskierka 25 October 21, 2014 at 22:18

    Btw. Dziekuje za odzew :*

    Reply

    iskierka 25 October 21, 2014 at 22:22

    I jeszcze jedno, on ma 32 lata. Więc powienien wiedziec czego chce :/a jego twierdzenie, ze jestesmy dorosli i powinnisny wiedziec czego chcemy nie obliguje do tego, ze mam ulec :/

    Reply

    johnny August 19, 2016 at 09:32

    Cześć Paweł!
    Czy pierwszy dotyk ze strony kobiety powinien się pojawić już na pierwszej randce? Spotkaliśmy się 2 razy i nic, pomimo tego, że wydawała się zainteresowana, śmiała się z moich żartów, pomagała kontynuować rozmowę itd. Ma 19 lat i może być trochę nieśmiała. Co o tym myślisz?

    Reply

    Paweł Grzywocz August 19, 2016 at 10:08

    Nieśmiałe dziewczyny nie dotkną Cię od razu. Liczą się wtedy pozostałe oznaki zainteresowania, które zweryfikuje próba pocałunku.

    Reply

    Dawid April 16, 2017 at 17:32

    Co znaczy ,,dawałem jej masę uwagi”? Jak to rozróznić? Z jeden strony należy patrzeć kobiecie prosto w oczy – oczywiście nie nachalnie, a z drugiej strony kiedy zajmujesz się czyms innym podczas rozmowy to można spotkać się z pytaniem ,,czy ty mnie słuchasz”? Pawle jak to powinno wyglądać? Może prościej będzie odpowiedzieć na pytanie czym jest przesadna uwaga. Gdzie jest granica pomiędzy klasą, a brakiem szacunku do rozmówcy?

    Reply

    Cancel reply

    Leave a Comment

    Previous post:

    Next post: